Tots els pobles

Notícies i Esdeveniments

SWM G01 exportat a Alemanya serà afavorit pels usuaris alemanys

Temps: 2022-11-14 Accessos : 221

Sota la situació econòmica mundial cada cop més complicada, els alts dirigents alemanys van fer la seva primera visita a la Xina el 4 de novembre després de prendre possessió del càrrec. Tot i que només es van quedar una mica més de deu hores, va tenir una gran importància. La llista de delegacions també crida una atenció considerable. Entre els líders empresarials que l'acompanyen hi ha Zipse, president de BMW i Oliver Blume, director general de Volkswagen.

11

Aquest any se celebra el 50è aniversari de l'establiment de relacions diplomàtiques entre la Xina i Alemanya. El comerç sempre és un enllaç important per promoure els intercanvis entre els dos països i la indústria de l'automòbil és, sens dubte, una part indispensable del vincle. En els últims dos anys, amb la transformació a la nova indústria energètica, moltes empreses alemanyes han augmentat la seva inversió a la Xina. Al mateix temps, un nombre creixent d'empreses automobilístiques xineses han començat a anunciar l'entrada al mercat europeu.

22

01

Procedent d'Europa i direcció a Europa

Des de l'esclat de l'epidèmia el 2020, la resiliència de la cadena de la indústria de l'automòbil xinesa ha impulsat el mercat d'exportació. Segons les estadístiques rellevants, el volum de vendes al mercat d'exportació el 2021 va assolir els 2.138 milions d'unitats, amb un creixement interanual del 102%. De gener a setembre de 2022, el volum de vendes al mercat d'exportació va assolir els 2.27 milions d'unitats, amb un augment del 51% en comparació amb el mateix període de 2021, entre els quals hi ha molts productes excel·lents "Made in Chongqing". Segons la notícia publicada per la Comissió Municipal de Comerç de Chongqing, durant el primer semestre del 2022, les exportacions completes de vehicles de Chongqing van augmentar un 48.2%. Molts fabricants d'automòbils xinesos com SWM han superat les dificultats d'augmentar el preu de les matèries primeres i l'augment dels costos logístics i han ampliat els mercats estrangers.

33

El 5 de novembre, una sèrie de vehicles SWM G01F estaven preparats per al seu lliurament al parc industrial de Fuling, Chongqing i Shineray van celebrar una gran cerimònia de sortida. S'informa que aquest és el primer lot de cotxes de passatgers de Shineray exportat al mercat europeu.

44

Fundada el 2016, SWM va ser una vegada una marca popular de vehicles tot terreny a Europa. Després de ser adquirit per East Shineray, es va convertir en prometedor entre els cotxes de passatgers nacionals amb una nova imatge. Actualment, sota la marca SWM, s'han desenvolupat i llançat molts models SUV com SWM Big Tiger, SWM G01, X7, X3, etc.

55

El model exportat a Alemanya aquesta vegada és SWM G01F, que es posiciona com un SUV compacte. Les reixes davanteres d'envergadura personalitzades per a SUV, les línies normals de la carrosseria i els accessoris dinàmics per a cotxes esportius fan que el vehicle complet sembli ple de força. La decoració de l'interior vermell i negre, el botó de canvi de marxes de cristall i el fre d'estacionament electrònic afegeixen molta exquisidesa i esportivitat a l'ambient interior espaiós i transparent.

66

Pel que fa a la potència, aquest nou model està equipat amb una nova generació de 1.5T S-power i una transmissió de doble embragatge DCT humida de 7 marxes, que aconsegueix una potència màxima de 115 kW i un parell màxim de 212 N·m. Segons l'informe, aquest tren de potència després d'ajustar-se per l'institut de recerca italià i l'equip nacional d'R + D mostra un excel·lent rendiment en acceleració i economia. Com tots sabem, actualment, l'estàndard d'emissions de la Xina VI seguit dels turismes nacionals és lleugerament més estricte que l'Europa VI. L'exportació reeixida de vehicles SWM a Alemanya demostra plenament la força del producte, que es pot descriure com a originari d'Europa i es dirigeix ​​cap a Europa.

77

Tot el temps, SWM ha estat profundament implicat en el mercat de vehicles tot terreny. Combinat amb la demanda dels consumidors a la Xina, ha desenvolupat i produït SUV de set places que ha aconseguit una quota considerable en els segments de mercat. El 2019, el mercat dels cotxes de passatgers va posar fi al període de dividends de desenvolupament dels anys successius de creixement. Durant aquest període, marques com KENBO, BISU, BORGWARD i ZOTYE van ser expulsades o marginades, mentre que SWM Motors s'ha desenvolupat fins als nostres dies amb la seva tenacitat i força. En un entorn competitiu tan ferotge, aquesta empresa de vehicles privats sempre ha mantingut un gran sentit del mercat i una sòlida capacitat de control de costos: un aspecte de moda, un preu raonable i una qualitat fiable s'han convertit en les etiquetes de producte distintives de SWM Motors.

02

Visió internacional de "Made in Chongqing"

En el passat, les exportacions de la Xina depenien principalment de països i regions subdesenvolupats d'Àsia i Àfrica. Avui dia, la Xina està plena de confiança per exportar vehicles als països desenvolupats d'Europa. "

88

En els primers anys, quan va entrar per primera vegada al mercat xinès, SWM emfatitzava deliberadament les característiques del vehicle europeu, perquè en aquell moment, molts consumidors a la Xina consideraven que els productes fabricats a Europa eren més fiables. No obstant això, en els darrers dos anys, quan tractem amb empreses a l'estranger, vam poder sentir clarament que el reconeixement de les marques xineses a moltes regions i fins i tot als països desenvolupats s'ha millorat. Avui, els vehicles fabricats per marques xineses són tan bons com els estrangers, i fins i tot tenen alguns avantatges de costos." Un col·lega responsable del negoci a l'estranger de SWM va compartir els seus sentiments de promoció de la marca al llarg dels anys.

99

Segons la distribució regional dels exportadors nacionals publicada per l'equip de Cui Dongshu, les principals províncies i ciutats inclouen Xangai, Anhui, Zhejiang, Chongqing i Shandong. El 2022, les exportacions d'automòbils de Chongqing van representar el 10%. Per què Chongqing pot situar-se entre les millors ciutats de la Xina és perquè, d'una banda, té un clúster industrial perfecte de suport a l'automòbil, que proporciona un avantatge competitiu de baix cost i una alta relació cost-rendiment i, d'altra banda, es beneficia de el suport de "la Iniciativa Belt and Road".

100

"Made in Chongqing" no apareix de sobte als mercats estrangers, perquè les empreses locals mai han rebaixat la seva visió internacional. Per exemple, SWM Motors que exporta vehicles a Alemanya aquesta vegada està afiliat a Shineray. Fundada el 1997, Shineray és una de les 500 principals empreses de fabricació de la Xina, dedicada a quatre sectors: automòbil, motocicletes, maquinària agrícola universal, viatges intel·ligents i arrendament financer. Des del començament de la seva creació, ha establert mercats a l'estranger. Actualment, els seus productes s'exporten a gairebé 50 països i regions d'arreu del món.

110

S'informa que SWM Motors ha signat un acord de cooperació amb FinDreams Powertrain per dur a terme activament la transformació a la nova indústria energètica. Amb el desenvolupament ordenat de vehicles híbrids i vehicles elèctrics purs posteriors, el negoci d'exportació de SWM s'ampliarà encara més.

Postdata: "El món d'avui està experimentant canvis profunds que no s'han vist en un segle", però la tendència general de la globalització econòmica no canviarà i la igualació de patrons és una idea important per formar una comunitat de futur i interessos compartits. Segons les estadístiques rellevants, el 2021, les exportacions alemanyes a la Xina van ascendir a 103.56 milions d'euros i les importacions de la Xina van ascendir a 142.96 milions d'euros. Des del 2015, la Xina ha estat el soci comercial més gran d'Alemanya durant sis anys consecutius. Tant si s'exporten com s'importen, els automòbils i les peces d'automòbils són una de les mercaderies més importants. Actualment, un de cada cinc turismes venuts a la Xina és fabricat per marques alemanyes. Amb l'auge i el desenvolupament de marques independents i l'aprofundiment constant del comerç entre els dos països, marques com els motors SWM tenen l'oportunitat de ser conegudes per més consumidors europeus i seran populars entre els usuaris locals.