Tots els pobles

Comunicats de premsa

Inici> Notícies > Comunicats de premsa

Notícies i Esdeveniments

Nou capítol de l'espectre de cohesió de Tongxin

Temps: 2022-03-18 Accessos : 79

信 图片 _20220318135104

Un nou any, un nou començament.

"Nou capítol de l'espectre de cohesió de Tongxin" SRM Xinyuan conferència empresarial de noves energies es va celebrar amb èxit l'11 de febrer de 2022. A causa de la prevenció i el control d'epidèmies i altres factors, la nostra reunió de negocis va prendre la forma de reunió en línia.

La conferència va comptar amb la presència de distribuïdors, proveïdors de serveis i socis d'arreu del país. Estem orientats al mercat, apuntem a productes d'alta qualitat, ens unim amb Xinxin, no oblidem mai la nostra intenció original i compartim la missió, per preparar-nos per al desenvolupament de la nova energia SRM Xinyuan. Acumularà força per al futur de la nova marca d'energia SRM Xinyuan i potenciarà els vehicles de nova energia SRM Xinyuan per brillar en el camp de la logística verda.

En aquesta reunió, vam fer una represa profunda del 2021 i un traçat integral del 2022, ple d'oportunitats.

Mirant enrere el 2021

——La nova energia de SRM Xinyuan treballa intensament, s'esforça pel progrés mantenint l'estabilitat, acumula contínuament energia potencial de desenvolupament, realitza un avenç integral amb accions pràctiques, destaca la tendència de la marca amb èxits orgullosos i ha estat molt elogiada pel mercat amb la seva pròpia força integral. .

perspectives 2022

La nova energia de SRM Xinyuan continua avançant! Retre homenatge a l'elegància dels temps amb el cor d'artesà; Escriu un nou capítol amb el coratge de l'acció. Aprofita l'època daurada del desenvolupament de vehicles comercials d'energia nova i promou sòlidament la nova estratègia energètica.

Qi Xin lluita el 2022! Lluita fins a guanyar!

A la reunió, els caps de tots els sectors de la nova divisió d'energia de Xinyuan van compartir detalladament els "productes, planificació del mercat, estratègia de vendes, estratègia de servei, nova pista d'innovació de màrqueting, suport financer" de SRM Xinyuan.

信 图片 _20220318134915

Finalment, Wang Jian, director general de la nova divisió d'energia de Xinyuan, va fer un resum de la reunió. Amb el tema de "per què la nova energia Xinyuan pot guanyar el 2022", el president Wang va analitzar una per una des de les oportunitats de mercat fins als nostres avantatges. Tant si es tracta de la política nacional com de la tendència dels temps, la nova energia de l'automòbil ha estat imparable. A més de les cinc oportunitats comunes a la indústria, la nostra nova energia SRM Xinyuan té avantatges més únics, que ens permeten destacar: adherir-nos a la línia de qualitat i l'únic compromís de la indústria és garantir la qualitat de les bateries súper llargues per a 6 anys o 300000 quilòmetres, Al mateix temps, també té un ric pedigrí de producte i un equip que no té por de les dificultats, la qual cosa explica plenament la determinació de guanyar el 2022.

信 图片 _20220318134922

En el camí del ràpid desenvolupament de vehicles comercials d'energia nova, hauríem d'aconseguir compartir aliances, construir conjuntament un ecosistema d'aliances multidimensional i integrat, aconseguir resultats de guanyar-guanyar i aconseguir el desenvolupament integral de la nova marca d'energia SRM Xinyuan.